Isnin, 21 Februari 2011

PELANCARAN SAMBUTAN MINGGU ANTIDADAH PERINGKAT SEKOLAH

Untuk makluman, Jabatan Pelajaran Pahang telah mengarahkan semua sekolah melaksanakan Sambutan Minggu Antidadah Peringkat Sekolah sempena Hari Antidadah Kebangsaan bermula pada 19 Februari hingga 31 Mac 2011. Tema sambutan Hari Anti dadah Kebangsaan, Kementerian Pelajaran Malaysia pada tahun ini ialah ”1Malaysia Membanteras Dadah”.
       Sehubungan dengan itu, pihak sekolah diarah mengadakan beberapa aktiviti sepanjang Minggu Antidadah Peringkat Sekolah seperti membaca perutusan YH Dato’ Pengarah Pelajaran Pahang, pertandingan-pertandingan, karnival, ceramah antidadah, pameran dan aktiviti lain yang bersesuaian serta menjurus ke arah penyampaian mesej antidadah.
       Kerjasama pihak sekolah juga dipohon untuk menghantar laporan bergambar mengenai perlaksanaan sambutan Minggu Antidadah Sekolah tuan ke Pejabat Pelajaran Daerah Maran (Untuk Perhatian En. Mohd Jasmi Jaafar, Pegawai Khas PPDa) sebelum 1 APRIL 2011.
       Perutusan YH Dato’ Pengarah Pelajaran Pahang untuk dibaca dalam majlis pelancaran sebagai bahan maklumat dan rujukan warga sekolah telahpun dihantar ke sekolah-sekolah. Selain itu,Perutusan dan maklumat PPDa juga boleh diakses melalui internet iaitu ppdapahang2u.blogspot.com dan ppdamaran.blogspot.com. Kerjasama dan perhatian semua guru PPDa dan pihak sekolah dalam hal ini amatlah dihargai. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOLEKSI LALUAN PPDa PERINGKAT NEGERI 2014

SEKOLAH SK RTP BUKIT GOH KATEGORI LALUAN PPDa SEKOLAH RENDAH   ...