Khamis, 28 Oktober 2010

Majlis Alumni Sahabat PPDa-Petronas Peringkat Kebangsaan 2010

Majlis ini telah berlangsung pada 19 Oktober 2010 di Tiara Beach Resort, Port Dickson. Semua 'Sahabat PPDa-Petronas' seluruh Malaysia berkumpul di sana dan diraikan dengan penuh meriah. Majlis ini adalah anjuran Kementerian Pelajaran Malaysia bersama Petronas buat kali ke 2 mulai 2009 yang lalu.
     Majlis Alumni ini diadakan pada sebelah malamnya dihadiri oleh Timbalan Ketua Pengarah Pelajaran Malaysia, Ybhg. Dato' Hajah Noor Rezan bt. Bapoo Hashim;  En Rosli bin Abdul Rahim, Pengurus Besar Bahagian Perkhidmatan Korporat Petronas; Dato' M. Zulkipli b M Wazir; Pegawai-pegawai KPM, Pegawai PPDa JPN, Pegawai PPDa Daerah, Pengetua dan Guru Besar dan pelajar-pelajar Sahabat Petronas eluruh negara. Majlis dimeriahkan dengan 'Gimik' permainan api, persembahan muzik tradisional dan lagu oleh beberapa orang 'Bintang Kecil' yang cukup menghiburkan.

Kartunis Lat



Pelancaran Poster Sahabat PPDa-Petronas

Pegawai-pegawai PPDa JPN Pahang bergambar bersama Kartunis Lat (Dato'Mohd Nor Khalid)


Timbalan Ketua Pengarah, Kementerian Pelajaran Malaysia melancarkan Poster Sahabat PPDa-Petronas



Kontigen PPDa Pahang


      Pada malam berkenaan juga diadakan penyampaian hadiah dan cenderamata kepada guru dan pelajar Sahabat PPDa-Petronas. Juga tidak ketinggalan, Pelancaran Empat Poster Sahabat PPDa-Petronas oleh tetamu Kehormat. Turut bersama dalam majlis tersebut ialah Kartonis 'LAT, Ybhg. Datuk Mohd Nor Khalid (Lat)'.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KOLEKSI LALUAN PPDa PERINGKAT NEGERI 2014

SEKOLAH SK RTP BUKIT GOH KATEGORI LALUAN PPDa SEKOLAH RENDAH   ...